دارم میرم به سفر عشق

سلام به همه دوستای گلم

امید وارم حالتون خوف خوف باشه و زندگیتون بر وفق مرادتون باشه

عید سعید قربان به همه تون تبریک عرض میکنم

امید وارم همیشه ایام زندگیتون خوش باشید

الهی امین

دوستای گلم دارم به ارزوم میرسم

میدونید چه ارزویی ؟؟؟؟؟

خودمم باورم نمیشه

ممنونم ازت خدا

بچه ها دارم برا فردا میرم نجف پا بوس اقا امام امیر مومنین (ع)

و بعدش کربلا پا بوس آقا امام حسین (ع) و حضرت عباس(س )

یعنی الان که دارم این مطلب مینویسم خودمم باورم نمیشه

چون همه چی یهو شد

امروز ساعت 5 باید بریم تهران بعد از تهران ایشا الله میریم

به سمت نجف

فقط اومدم بگم حلالم کنید اگه بر نگشتم

چون خودتونم میدونید که وضعیت عراق نا امن

از همین جا دیگه عذر خواهی میکنم که نمیتونم

طی ده روز جواب نظراتتون بدم

کسی ندارم که در نبودم بیاد نظرات جواب بده

به ابجی عسلم که هرچی گفتم جواب درست حسابی نداد

یعنی با خودش فکرای دیگه کردن که وارد جزییات نمیشم

به امید روزی که هممون باهم اونجا باشیم

و به امید اینکه هرچه زودتر ریشه وهابیت و داعش کنده بشه

 و برای همیشه از صحنه روزگار پاک بشن

الهی امین

لعنت بر داعش

لعنت بر وهابیت

 

بر آل حیدر صلوات

 

یا علی حق

 

مطالب عاشقانه غمگین و دیس لاو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
نوشته شده توسط vahidgholipor soleimani در 23:18 | لینک ثابت